مــــنو در گیر خودت کن تــــا جهانم زیر و رو شه

تــــا سکوت هر شب من بـا حجومت روبه رو شه

بـــــــی هوا بدون مقصد سـمت طوفان تو می رم

مــنو در گیر خودت کن بــــــلکه آرامش بگیرم

بـــــــــا خیال تو هنوزم مــثل هر روز و همیشه

هـــــــر شب حافظه من پــــــر تصویر تو میشه

بـــــــا مــن غریبگی نکن بـــــا من که در گیر توام

چشمات رو از من بر ندار مــــن مات تصویر توام

تـــــــــو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست

آخـــــــــــرین نقطه ی دنیا تــو جهان من همین جاست

تــــو همین جایی هر روز مــــــــن به تنهایی دچارم

مــــــــنو نزیک خودم کن تـــــــــا تو رو یادم بیارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391 | 14:31 | نويسنده : vafa |