اگر مى دانستى که چقدر دوستت دارم  فراموشم نمى کردى

 

 

تمامى ذرات وجودم  را خاک نمى کرد

 

 

اگر مى دانستى که چقدر دوستت دارم چشمهايم را مى شستى

 

 

و اشکهايم را با دستان  پاک  مى کردی

 

 

اگر مى دانستى که چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد

 

 

 

بر من مى دوختى تا من بر سکوت نگاه تو

 

 

رازهاى يک عشق زمينى را با خود به عرش خداوند ببرم

 

 

اى کاش مى دانستى

 

 

اگر مى دانستى که چقدر دوستت دارم هرگز قلبم را نمى شکستى

 

 

اگر مى دانستى که چقدر دوستت دارم لحظه اى مرا نمى آزردى

 

 

که اين غريبه ى تــنـــهـــا  جز نگاه معصومت پنجره اى

 

 

و جز عشقت بهانه اى براى زيستن ندارد

 

 

اى کاش مى دانستى

  

که چقدردوستت دارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391 | 20:39 | نويسنده : vafa |