I wish I was your lover  كاش معشوق تو بودم
 
You know I got this feeling that I just can’t hide   میدونی یك احساسی دارم كه نمی تونم پنهان كنم
 
I try to tell you how I feel سعی می كنم كه بهت بگم احساسم چیه
 
I try to tell you about I’m me   سعی می كنم بهت بگم من خودم هستم
 
Words don’t come easily  كلمات به آسانی نمی آیند
 
When you get close I share them  وقتی تو نزدیك می شی او نا رو تقسیم می كنم
 
I watch you when you smile  من تماشات می كنم وقتی تو لبخند می زنی
 
I watch you when you cry  من تماشات می كنم وقتی تو گریه می كنی
 
And I still don’t understand  و من هنوز نفهمیدم
 
I can’t find the way to tell you  راهی رو برای گفتن پیدا نكردم
 
I wish I was your lover  ای كاش معشوق تو بودم
 
I wish that you were mine  ای كاش تو مال من بودی
 
Baby I got this feeling  عزیزم من این احساس دارم
 
That I just can’t hide  كه نمی تونم پنهانش كنم
 
Don’t try to run away  سعی نكن فرار كنی
 
There’s many thing I wanna say  خیلی چیزهاست كه باید بهت بگم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 آذر 1391 | 23:23 | نويسنده : vafa |